בואו ללמוד איך לכתוב פרופיל חברה שלא יסירו ממנו את העיניים

מוזמנים לשתף:

פרופיל החברה הוא אחד הדפים הכי נצפים של העסק באינטרנט. איך אפשר לכתוב אותו בצורה שתיצור עניין ותגדיל את כמות הפניות?
בואו ללמוד איך לכתוב פרופיל חברה שלא יסירו ממנו את העיניים
רוב הלקוחות שמוצאים אתכם באינטרנט, מגיעים לפרופיל החברה שלכם. ולמה? פשוט כי הם רוצים לדעת מי אתם ולמה כדאי לבחור בכם. אם תצליחו לכתוב פרופיל חברה מושך, תוכלו להיחרט בזיכרון ולהגדיל את כמות הפניות. הבעיה היא שרוב דפי האודות כתובים בצורה יבשה, תבניתית וגרוע מכל: בצורה שלא נוגעת ברגש. ובלי לנגוע ברגש, קשה מאוד למשוך את תשומת הלב של הגולש בין אלפי הגירויים השיווקיים שמציפים אותו.

אז איך כותבים פרופיל שמושך תשומת לב?

ישנן דרכים רבות לכתוב פרופיל חברה, את הדרך המרכזית אני נוהג לכנות “הפרופיל הפונקציונאלי” – פרופיל שמכיל שני חלקים עיקריים: הצפת הכאב העיקרי של הלקוח והצגת המענה המבודל שלכם.

שלב ראשון: הצפת הצורך / הכאב של הלקוח – מדוע הוא הגיע אליכם? הטעות הנפוצה ביותר היא לציין צורך כללי שכולם מדברים עליו, ואינו נוגע ברגש. למשל “ביטחון” או “שקט נפשי”. איך מציפים צורך ספציפי שנוגע ברגש? נכנסים לנעליים של הלקוח, וחושבים על הכאבים הנקודתיים שהכי מפריעים לו. למשל, ללקוחות של קופות החולים מפריע שהרופא בקושי מסתכל להם בעיניים מהרגע שהם נכנסים לחדר. מיקוד בסיטואציה הספציפית הזו מעורר את הרגש, ומושך תשומת לב. מתוך תובנה זו נולד הסרטון הבא של קופ”ח לאומית:

מה היה לדעתכם הסיכוי של הפרסומת לגעת ברגש ולמשוך תשומת לב, אם היא הייתה מדברת באופן כללי על “שירות טוב”?

שלב שני: הצגת הפתרון המבודל שלכם – אחרי שמשכתם תשומת לב ועוררתם את הרגש בשלב הראשון, הגיע הזמן להציג את הפתרון הייחודי שלכם.  איך הפתרון הזה מעניק מענה לצורך? מה ההבטחה הייחודית שלו ביחס למתחרים?  כן, אני יודע. לפעמים זה הרבה יותר קל לראות דברים טובים אצל אחרים, מאשר לזקק את החוזקות הייחודיות שלנו. אז הנה 2 כלים שיאפשרו לכם לעשות את זה בקלות יחסית:

קריאת חוות דעת מקצועיות – זה אולי ישמע טריוויאלי, אבל לפעמים כשאחרים ממליצים עלינו אנחנו נוטים “לדפדף” הלאה. התעמקות בהמלצות תסייע לנו להבין מה ה”רכיב הסודי” שלנו, זה שגורם ללקוחות לבחור דווקא אותנו.

  • פירוק תהליך העבודה – הרבה פעמים הייחודיות של הפתרון שאתם מציעים חבויה בתוך שלבים בתהליך העבודה שלכם. כך למשל כאשר כתבתי פרופיל חברה לסוכן ביטוח, גיליתי דרך תהליך העבודה שהוא אחד הסוכנים היחידים שקובע באופן יזום פגישות עדכון תקופתיות עם לקוחותיו העסקיים. בדרך זו הם יכולים לדעת שההגנות שלהם מעודכנות בכל רגע נתון, ושיש מישהו שנמצא עבורם עם היד על הדופק. מתוך התובנה הזו יצרנו סיפור שלם, שסייע לאותו סוכן לבדל את עצמו מסוכנים אחרים.
    ההמלצה שלי אליכם: פרקו את תהליך העבודה שלכם לגורמים, זהו את השלבים שמבדלים אתכם ביחס למתחרים – ואת השלבים האלה הפכו לשיטה מבודלת משלכם.

בהצלחה!

הכותב: אלעד הירש

הכותב: אלעד הירש

מומחה לכתיבה שיווקית

מוזמנים לשתף:

רוצים להשאר מעודכנים? הצטרפו לניוזלטר שלנו

המייל שלך יישאר אצלנו ולא יועבר לאיש

אנחנו כאן בשבילכם

מעוניינים לבנות אתר שידבר אתכם ואת העסק שלכם?
אנחנו כאן לרשותכם להתייעצות והצעת מחיר.

השאירו פרטים כאן לשדרוג האתר או בניית אתר חדש בהטבה

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם לקבלת ההטבה

השאירו פרטים כאן לבקשה לעדכון גרסאות באתר

על מנת שהאתר יעבוד כמו שצריך ולהקטין למינימום את הסיכוי לפרוץ לאתר יש לעדכון גרסאות של האתר. אם חברתך לא עשתה עדכוני גרסאות בתקופה האחרונה זה הזמן לעשות.

  • העלות 350 ₪ לשעת עבודה. לא כולל מע"מ
  • העבודה על האתר כוללת עדכון גרסאות משמעותיות (major versions) של וורדפרס, התבנית שהאתר נבנה עליה (כולל חידוש רשיון), וכן תוספים שקיימים
    באתר.
    להבהרה, במידה ונמצאת בעיית תאימות של הגרסאות החדשות, האתר יוחזר לגרסה
    העובדת האחרונה, ותינתן הצעת מחיר לפתרון הבעיה.
× כתבו לנו בwhatsapp