כלי לבחירת פלטת צבעים לאתר

בחירת פלטת צבעים לאתר, כל בונה אתרים או מעצב גרפי מכיר את הסיטואציה, אתם בונים אתר חדש, לעצמכם או ללקוח, ומגיעים לחלק בחירת צבעים לאתר. כולנו יודעים שהחלק הזה הוא חשוב מאד, אבל זה לא פשוט כמו שזה נשמע!

למה זה חשוב לבחור פלטת צבעים בצורה מושלמת?

אנחנו רוצים לשים פה ציטוט מתוך המאמר של branding strategy insider, על החשיבות של בחירת אסטרטגיית צבעים נכונה, זה חשוב לבחור פלטת צבעים נכונה, סמכו עלינו.

Selecting colors to represent your brand should never be an exercise in trendiness, or coolness, driven by the whims of your ad agency creative director or the personal taste of the CEO’s spouse. Properly chosen colors define your brand’s value, strengthen and support your brand positioning, enable greater awareness and customer recall, and distinguish your brand from its alternatives. Picking the right color should never be underestimated.

בחירת פלטת צבעים לאתר בכמה צעדים פשוטים

אז בחלק מהמקרים, ובמצב האידאלי, הלקוח או המעצב הגרפי מביא לכם ספר מותג, עם לוגו מקצועי, ופלטת צבעים עם קודי HEX והעולם נראה פשוט. מה עושים אם לא קיבלתם את ספר המותג? ומה עם הלוגו לא מספיק טוב או בכלל לא קיים?

פלטת צבעים לאתר

הכירו את COOLORS

Coolors הוא כלי חינמי, שמציע לכם, בוני האתרים והמעצבים הגרפיים, או בעלי העסקים, את ארגז הכלים המושלם לבחירת פלטת צבעים לאתר, וגם יותר מזה, בחירת גארדיאנטס, הוצאת קודי צבעים מהלוגו או תמונות, ועוד. בואו נצלול:

כלי לבחירת פלטת צבעים לאתר

בחירת פלטת צבעים מאפס

אם אתם הרפתקנים, או שאין עדיין שפה עיצובית ברורה למותג, תוכלו פשוט ללחוץ על “Start The Generator” וCoolors תציע לכם פלטות צבעים החל מ3 צבעים ועד 6 וגם 8 צבעים לפלטה. בלחיצה על מקש הרווח, הפלטה תשתנה ותציג לכם צבעים שונים

פרו טיפ: במעבר עם העכבר, יש לכם כמה אופציות לצבע, בלחיצה על המנעול, תוכלו ״לנעול״ את הצבע ובלחיצה על מקש הרווח, כל הפלטה תשתנה חוץ מהצבע שנעלתם, נעלו את כל הצבעים שאהבתם אחד אחרי השני כדי לייצר פלטת צבעים מושלמת

לבחור מתוך פלטות צבעים פופולאריות

אפשר גם ״ללכת על בטוח״ ולחפש פלטות צבעים פופלאריות שנבחרו על ידי מעצבים גרפיים בעצמם,בחרו מפלטות צבעים שכבר עובדות למעצבים אחרים, ואפילו שלבו בניהן.
פרו טיפ: אפשר לחפש פלטות צבעים, לפי צבעים, ואפילו לפי קוד HEX, נסו את זה!

בחירה מתוך מגוון פלטות צבעים לאתר

פלטת צבעים מתוך תמונה

יש לכם תמונה שמייצגת את העסק בצורה מושלמת? סתם תמונה יפה? האמת, בחירת פלטת צבעים מתוך תמונה היא אחת הפרקטיקות האהובות עלי, לפעמים זה עובד בצורה מושלמת, ולפעמים ממש לא. אבל כשזה פוגע בול, זה מדהים. העלו תמונה, וCoolors אוטומטית תוציא לכם את הצבעים הדומיננטים מתוך התמונה, תוכלו כמובן להזיז את הסליידרים ולבחור נקודות שונות בתמונה.

כלי לבחירת םלטת צבעים לאתר מתוך תמונה

בדיקת ניגודיות בצבעים

אז בחרתם פלטת צבעים, כל הכבוד! עכשיו יש לנו עוד אתגר, איך יודעים האם הצבעים שבחרנו עובדים טוב ביחד? הרבה פעמים הניגודיות בין הצבעים, לא יושבת טוב, צהוב על כתום למשל, פשוט לא נראה טוב. בכלי הבא של Coolors, לא חייבים על מנת להגיע לפלטת צבעים טובה אך כן מומלץ להריץ בדיקה מהירה ולקבל ציון מהאלגוריתם המעולה שלהם.

בדיקת ניגודיות בבחירת פלטת צבעים לאתר

מי אמר בונוס?

באתר של Coolors תמצאו עוד כמה כלים נחמדים מאד כמו יצירת קולאז’ים, פלטות צבעים עשויות גארדיאנט (שילוב של שניים או שלושה צבעים) וכלי להמרת פורמטים של תמונות, אגב, אתם יודעים כבר איך לכווץ משקל של תמונה?

בחירת גארדיאנט בבחירת פלטת צבעים לאתר

לסיכום

לסיכומו של עניין, בחירת פלטת צבעים לאתר, הוא דבר פשוט כאשר אנחנו יודעים את התהליך, משתמשים בכלים הנכונים, ומקדישים את הזמן הדרוש כדי לבחור פלטת צבעים טובה, שתעבוד ביחד, ותציג את המותג שלנו בדרך הטובה ביותר, ותעניק חווית משתמש טובה.

למעבר לאתר Coolors

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אנחנו כאן בשבילכם

מעוניינים לבנות אתר שידבר אתכם ואת העסק שלכם?
אנחנו כאן לרשותכם להתייעצות והצעת מחיר.

השאירו פרטים כאן לשדרוג האתר או בניית אתר חדש בהטבה

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם לקבלת ההטבה

השאירו פרטים כאן לבקשה לעדכון גרסאות באתר

על מנת שהאתר יעבוד כמו שצריך ולהקטין למינימום את הסיכוי לפרוץ לאתר יש לעדכון גרסאות של האתר. אם חברתך לא עשתה עדכוני גרסאות בתקופה האחרונה זה הזמן לעשות.

  • העלות 350 ₪ לשעת עבודה. לא כולל מע"מ
  • העבודה על האתר כוללת עדכון גרסאות משמעותיות (major versions) של וורדפרס, התבנית שהאתר נבנה עליה (כולל חידוש רשיון), וכן תוספים שקיימים
    באתר.
    להבהרה, במידה ונמצאת בעיית תאימות של הגרסאות החדשות, האתר יוחזר לגרסה
    העובדת האחרונה, ותינתן הצעת מחיר לפתרון הבעיה.
× כתבו לנו בwhatsapp